Ads

عاوز ايه


بقلم: محمد عمران

عاوز تعرف
عاوز أعيش الحب معاك 
عاوز أعيشك قصة حب 
عاوزك بس تكون لى حبيب
أحسك روح طول م أنت بعيد
ويمكن تهدى وتحن عليا 
يوم بمقابلة والايد فى الايد
ونعيش الحب كله سعادة
ونعوض بعض و أبقى سعيد
كلمة حب منك تحيينى
تروى القلب وتشفى أنينى
نفسى أحس انى حبيبك
وتسأل عنى و أبقى عشيقك
ونعيش العمر فى حالة حب
و أتمسك بك وعمرى م أسيبك
يمكن نبقى اتنين عشاق
وانت نصيبى و أنا نصيبك
عاوز ايه ؟ عاوز تعرف انى بحبك
أيوه بحبك 
عاوز تعرف انك أنت 
قلبى كله اتشعلق ب ايدك
أه بحبك أه حبيتك أه مشتقلك
وممكن أقعد طول الليل
كدا أكتبلك
ايوه بحبك
ممكن أعرف بس شعورك
ناحية قلبى وحياة والدك
بس قوليلى وردى عليا
أحسن قلبى أصبح مشتقلك
عاوز تعرف انى بحبك 
أيوه بحبك
نايم صاحى طول الليل أه مشتقلك
مشتاق لكلامك أو حتى لحضنك
مشتاق لعيونك وأحس بهمسك
قلبى خلاص عاشق صوتك
عاشق صورتك
عاشق رسمك
عاشق جسمك
أو حتى عيونك
نفسى ألمس بس شفايفك
و أروى حنينى و أسمع همسك
عاوز تعرف ؟
نفسى فى ليلى أقضيه جنبك
و أسمع صوتك وأبقى فى حضنك
وأفضل سامع دقات قلبك
وأفضل أشرب نسمات حبك
ويخلص ليلى ويا نهارى
و أنا ياروحى مازلت فى حضنك 
أيوه بحبك
عاوز تعرف ان حياتى 
تبقى بحبك أجمل جنه
وأعيش طول العمر أحبك
حاسس انى سعيد متهنى
قولى بحبك 
عاوز تعرف عاوز ردك
عاوز أعرف أخرتها معاك
يا أعيش فى سعادة و أكون وياك
يا أبقى حزين و أحلم بلقاك
عارف ليه 0 كنت أقولك أنا زهقان
لأنى بحبك وانت عليا كدا تقلان
عاوز ايه قولى يا قلبى 
وأنا أقدملك مليون برهان
انى بحبك 
وانى فى حبك أنا مجنون
بجمال روحك بك مفتون
و أفضل أقول انى بحبك
عاوز ردك ؟
قولى بحبك
محتاج قربك خدنى فى حضنك
أيوة  أيوه بحبك

0 تعليقات:

إرسال تعليق