Ads

حبتيه.............. بقلم/ منى حسن عيسى (منى الفؤاد )


 حبتيه
حبتيه قلبك مال اليه
خطفك ببسمة عنيه
روحك راحت ليه
كنت عارفه انك ملكتيه
كنت عارفه كنت حاسه
ياما قالت لى عينه
ياما كلمتنى شفتيه
قالت غرامك مش نسيه
كلمتنى كتير عنك وجعتنى
ايوه وجعتنى وكنت اكدب
احساسى كنت اقول له
انت ناسى ان قلبى بين ابديك
وتكلمنى عنها بدموع عنيك
ويخدنى معاه لدنيا جديده
يقرب ويبعد يبعد ويقرب
نفسه يجرب حبك ليه
وراحت حياتى معاه بغمضة عين
خديه افرحى بيه وافتكرى
فى يوم انى بكيتلك منه واشتكيتك ليه
افتكرونى بكلمه حلوه يوم ما تضحكلك عنيه
خلونى فى اى غنوه تغنيها ليه
لو عشقك بجنون
فكريه ان كان فى قلبه عاشق
داب فى عشقه بجنون
كل كلمه حلوه قلها لى سمعهالى
هيقولها ليكى بطرف عنيه
انت نسخصه منى وهتعوضيه عنى
يوم ما بجرجع يبكى منك ويشكى
وحشته فرحة عنيا مش هيلاقى
فلبى مستنيه ولا فرحان برجوع لياليه
هفكرك وافكره انى كنت بين ايديه
وباع قلبى علشان نسخه تانيه
منى رسمها لينا القدر ما تعوض
ليلة سهر عشناها ويا القمر
اخديه اشبعى بيه بس مش
هتكونى ليه وهيندم
قلبك لحبك ليه
................................
منى الفؤاد

0 تعليقات:

إرسال تعليق