Ads

بيسألونى


محمد صبحى عمران

بيسألونى نفسك فى ايه
قولت أموت
نفسي أموت
ميكون ليا فى الكون رفيق
نفسي أموت وينتهى بيا الطريق
أتمنى أموت ولا ظلم الصديق
يارب أموت ولا غدر الحبيب
بيسألونى طاب خيرونى واسمعونى
فى الحياة ألام كتير مينحكيش
حتى الحظ لحد عندى وميدنيش
يبقا أنا ليه أعيش
وليه أحب والحياة متهمنيش
عاوز أموت بدى أموت
والحياة تنتهى مع السكوت
هو بعد الظلم حب
ولا بعد الظلم موت
ولا هى الدنيا دنيا
اتبنت فوق ع الخطوط
بيسألونى
بيسألونى نفسك فى ايه
سؤال غريب مجاوبش علية
دنيا الخداع والخداعين
دنيا الجروح م العاشقين
دنيا السراب دنيا الكلام
دنيا و مات فيها الحنين
أعيش لمين
و أقول يا مين
هو أنا ليا غيرك حبيب
خداع وخدعتنى
عذاب عذبتنى
ونهيت فى وشى الطريق
حطمتنى قتلتنى موتنى
ولسة جاى تقول حبيب
عاوز أموت نفسي أموت
واندفن مع السكوت
نفسي أموت يالحبيب
يالى كنت منك قريب
وانتهى كل الطريق
والحياة متهمنيش
قولى لمين أعيش
كنت فاكر حبى لعبة
ولا فاكر قلبى كدبة
أموت أنا وأنت عيش
ميهمنيش الموت يا قلبى ميهمنيش
رغم خداعك أموت أنا بس انت عيش
بس أنت عيش

0 تعليقات:

إرسال تعليق